the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

Bocsika

2011.04.13. 14:39

szerző: Szandeeekahh

 

 

Szijasztok újra itvaok bocsika h utóbi időben nem jelentkeztem de anyi fontosab dolgom volt szolizni voltam meg műkörmöshöz kelet menem sajna nem értem rá blogolni. De most ujra itvaok és megirom nektek mi történet velem mostanság.

Szal tegnap este oan durva dolog volt. Barinőcskémel kicsit betegesek vaunk mindketen asztán igy néha hiányzunk. Pár tz-t nem irtunk meg emiat de a töbiek ahejet h melénkálnának meg támogatnának minket inkáb csak piszkálodnak. tegnap is facebooken beszóltak h mi szándékosan lógunk meg minden aszt utána ugy irogatunk itt facebokon mintha naon betegek letünk volna meg mintha érdekelne h mi történe a suliba. Ere én mondom h 1 mit szólnak bele más életébe?! Kető sajna naon gyenge az imunizálós rendszerem aszt ezért vaok kicsit betegeseb a keleténél!

Szal egész este ot osztotak a faceen én meg nem tutam másal foglakozni h megvédjem magam. Montam egy ketőnek aki ien nagyon kis nyomorékarc h vigyázon magára mer nekem vanak oan barátaim akik ha betalálják akor nem lesz ien nagy a pofája. De min1 ish...

Az a baj h sajna egész délután ezekel kelet foglalkoznom igy nemtutam tanulni aszt elsö oraba töri volt és a tanárnö nem szólt h nekem most kel majd bepotolni a témazárot. Hát nem megirata velem a szemét?! Ast ezek meg direkt elterelték a figylemem a beszologatásal h ne tudjak tanulni mert ők tudták h dogát fogok irni. De mind1 lehet le kelet volna késni a buszt vagy elmeni orvoshoz ugyis kicsit szédültem a futástol utana tesin lehet megint beteg leszek? :(

Nah enyi voltam mara maj még irok h történik valami. Puszeeee XD

"Nem az az igazi betegség, amely a testet támadja meg, hanem az mely a szívet dönti le a lábáról. Ezt pedig úgy hívják: SZERELEM!"

 

 

 

Címkék: betegség szerelem coelho szemetek parasztok csajszeee pasheee

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr712823098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása