the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

Igénytelenek

2011.03.31. 15:47

szerző: Szandeeekahh

 

 Szijasztoook! Bocsika, h tegnap nem jelentkeztem, de shoppingolni mentünk a csajszeeekal és anyira jól éreztük magunk h nem votl időm este már posztolni. MOst viszont vaok és elmesélem h mit látaqm tegnap.

Anyira igénytelenek az emberek ma magyarországban h az hihhetetlen! Montam h shoppingoltunk a csajszeekal és látam egy pasit aki egész jó lehetet volna de anyira elszúrta magát az öltözködésel :( Ilyen homoszínű vászonadrág meg fehér cipő meg vékony kötöt pulcsi volt rajta meg alata vagy ing vagy galéros polo. MOntam is a csajoknak h helyes lehetne h nem úgy öltözne mint valami politikus vagy nemtom mi :( Persze nekem a belsö is fontos az ilyen meg ruha alapján vmi unalmas pasih lehet aki igy okoskodni szeret meg uncsi könyveket olvasni(persze én is szoktam ovlasni nem baj az csak az ilyenek ilyen uncsikat szoktak amik igy nem szolnak semmiröl...) meg igy látszot h zenében sem nagyon jókat szeret meg h jol halotam focirol beszélgetet a haverjaival ami meg asztán uncsi naon :(. persze ilyen vb alat én is szoktam nézni mecseket de am uncsi csak oankor jó :). Utána viszont látam oan cuki pasheet ish az jo rucikat viselt látszot h ad magára. ien kis kopottas farmer volt rajta (úgy feszüólt rajta tiszta kis hejes volt hihi XD) meg oan rózsaszín polo valami csilogós feliratal tök trendí volt meg minden. Mondjuk ő is megbámult engem a barinöje (látszot rajta h nagyon nagyra van magáva ien hülye picsa rádásul tök igénytene volt) tiszta kis ideg lett hihihi :D.

Am hétvégén maj megyünk igy bulizni csajszeekal maj mesélek aról is mos viszont meek puszziiiiiiiiiii XD

"Azt mondják, hogy a ruhától más lesz az ember. De én most már megértettem, hogy a ruha nem más, mint eszköz. Egy eszköz arra, hogy a szerelemben két eltérő egyéniség egy hullámhosszra tudjon kerülni, s hogy megismerhessék a másik lelkének bugyrait teljes valójában. Nem, a ruha nem önkifejezés, annál sokkal több, azért van, hogy szerelmünket mutassuk ki általa!"

 

Címkék: vásárlás divat shopping szerelem szeretet coelho pasheek csajszeeek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr862788447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása