the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

Uhhh

2011.05.06. 12:57

szerző: Szandeeekahh

Szijasztooook! Ugy örülök h mostanában sok uj meg uj olvasót sikerült idecsábitani h végre nektek is megmutasam h menyire nem tudtok normálisan élni hanem oan begyepesedetek vagytok mint ahogy azt az elsö posztok vmeikébe is emlitetem.

Szal multkor néztem ezt: "http://www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__humor__1767799-szerintetek-ez-egy-nagy-poen-vagy-tenyleg-vannak-ilyen-hulye-emberek__oldal-1" és rájötem h sokan nem értik it a problémákat. MOst az h mien helyesírással irom a blogot tökmind1 sztem. Mert az csak azért van mer h nem figyelek oda akor amikor irok máskor nyilván nem igy irom a dolgozataimat meg hasonlokat. Viszont a gondolatok sokal fontosabak sztem és ugy érzme h én oat közvetitek felétek ami segit aban h megváltoztasátok az éltetetek. XD

Tom eze most nagy szavak meg kérdezhetitek magatoktol h ki ez a lány h igy beszél meg mit akar de sztem ha olvastok továbra is akor majd meglátjátok.

Am más: oan jol sikerültek az éretségieim h naon. Nem gondoltam volna de a töri is naon jol ment bár monták h vic volt vmelyik forásban én nem értetem h az mért vices h valaki szegény lene ha nem rugták volna ki na mnd1 remélem én sosem leszek az XD pláne mer h nekem lesz diplomám uh semi gáz :P Matek is naon jol ment am szal aszem vigyááz BKF mer hamarosan jövök komunkácio és médiatudomány XD

nah majd legközeleb is jelentkezem adig is maradjaok roszak puszheeee XD

"Egy fecske nem tud nyarat csinálni, ez csak természetes. De ha sokat csiripel, a verebek válhatnak fecskévé, s sok fecske már elhozza a napsütést a leghűvösebb helyekre is!"

Címkék: szeretet veréb fecske coelho támadások csajszeee pasheee

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr892882090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jakováli Hasszán 2011.05.08. 01:05:04

Úgy örülök neki h ien ügyike voltál! Magyarból gondolom biszti az érvelőset választottad, me oan cool dumád van, meg ki tudod felyteni a retorikációt. Szöveg értés is ment shimaleeba ugye csajseee? Tudtad komojba h bosnyákiában is vannak piramisok? Meg ott vannak ám oan ügyi fiyúúkák is, akik tudnak jáccani is rajta.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.08. 09:57:08

@Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD
Am látom te ien naon müvelt srác vagy h ieneket tudsz h bosnyák piramisok bizti naon cukheeek nekem a Madagaszkári piramisok is naon tecenek amik otvanak a nilusrivirérán :D
Am egy jotanács (ha meg nem sértelek, csak tod szeretem javitani az embereket): nem kel ám mindig naon okosnak tüni :p
süti beállítások módosítása