the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

szupcseeee

2011.05.18. 12:38

szerző: Szandeeekahh

Szijasztokh bocs h mostanában nem irtam csak sajna nem volt idöm jelentkezni mer ugye az éretségit kelet megünepelni h sikerült mostmár szinte.

Am anyira örültem h ien jol sikerültek a multkor voltam bent a suleeeban és monta a matektanár h abol megvan a ketes. Hiába nah nem lehet mindenki midnenböül jo abol anak is örültem h ez igy most megvan hihi :D

Am másik viszont h magyarbol igy kérdeztem a tanárt és monta h nem letek vmi jok igy az osztályban de h én érvelést választotam és h szerinte ez hiba volt mer h nincsenek naon gondoltaiam vagy mit mondot. Hát igy naon ideges letem értitek igy nekem nincsenek gondolataim?! MOntam h akor néze meg a blogomat. Viszont azt is monta h antigonénak nincs szobra a hösök terén. Én nemtom h lehet vki ien müveletlen azért irtam bele ezt, mer h tom h van szobra ot antigonénak szal it kicsit ideges voltam emiat is de mindegy azért jo let.

Még szerencse h töriböl is tökjot irtam a gotikáról leirtam minent h vanak ezek a got csajok és h nem naon öltöznek trendyn, aszt most monta a tanár h nem eröl kelet volna irni hanem vmi templomokról meg a kvazimodo templomot emlegette igy párizsbol. Pff azért ezek a tanárok is h semi sem jo nekik, de nembaj engem sztem igy is felfognak veni XD

Nah mára enyi pusszancs, am ma van névnapom szal nagy üneplés lesz csajszheeekal lehet igy megirom.

"A tanárok sajnos gyakran visszafogják a szerelmes szíveket szigorú parancsaikkal. Ám az igazi szerelem legyőzi a szabályozásokat, és elindul megtalálni párját."

Címkék: magyar szerelem matek coelho töri érettségi csajszeeek pasheeek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr512913582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boyzndahood 2011.05.19. 11:45:49

most ez komoly??????xD
süti beállítások módosítása