the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

Annyi fontosabb dolog van...

2011.04.08. 15:07

szerző: Szandeeekahh

 

Ma feleltetet az a hülye magyartanár és anyira ideges letem. Márai Sándor valami halotbeszél v mi versét kelet volna igy elmondani szoban elemezve de én nem is olvastam a verset meg am se irtam meg az elemzést ere ez a hülye aztmondta h akor a roszab jegyet kapom évégén meg nem kapom meg a hármast hanem csak ketes leszek...

Oan ideges letem most méééér?! Kérdeztem h javithatnék még meg am is még van egy három hét éretségig nem igaz h nem hagyja h javitsak meg am se ezt beszéltük meg mer aztmondta h nekem a karintis dogát kel bepotolni nem azt h eből felejek. Ezért asztán én a karintit azt úúúúúgy megtanultam ere eből feleltetet. Akora szemét biztos azért ien mert ö is egy lotyadt vén nyanya asztán irigyli h én még fiatal vaok meg széééééép XD

Nah min1 nem is izgatom magam ezen mer nem érdekel meg am is anyi fontosab dolog van mint a suli. Amugy se azért fognak engem felveni komunikációraa az egyetemen mer h a suliban h tanulok hanem h mien éretségit irok meg am is van fizetős rész is és én oda jelentkeztem szal bekaphatja h igy tanitani akar amikor már engem nem érdekel. 

Nah mára enyi voltam puszeeee XD

"Csak most jött rá, hogy amit eddig a világ közepének hitt, nem más, mint egy illúzió. Hisz az iskola csak egy burok az életben, s az igazi dolgok azon kívül történnek. És ezekről a suliban bizony nem tanítottak semmit."

 

Címkék: magyar suli iskola coelho kettes csajszeeek pasheeek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr732809769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magos#2 · http://magos.blog.extra.hu/ 2011.04.09. 13:20:18

Szia, nos remélem te is tisztában vagy a ténnyel, miszerint a helyesírásod erősen megkövetel némi javítanivalót...a továbbtanulásodat illetően.. ahogyan látod a világot, finoman szólva csalódni fogsz..
süti beállítások módosítása