the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

útravaló

2011.05.10. 18:06

szerző: Szandeeekahh

 

 Szijasztoook. Az utobi idöben irtam sok posztot és oan szép idézeteket gyüjtötem beléjük, h eből szeretnék most mindenkinek átadni egy csokoral. Csak gondolkodjatok elrajta XD

 

""A tavasz a megnyugvás, és a béke időszaka. Az emberek ilyenkor fölös energiáikat végre nem egymás bántására, sértegetésére fecsérlik el, hanem a nagy Ő megtalálására. Egy bölcs ember azt mondta, ez az, amiért Isten teremtett minket."

 

"Van úgy, mikor két szerelmes szív egymásra talál, hogy érzik ugyan az összetartozás szikráját, de a világ mégis elválasztjaőket. Ilyenkor legjobb elfelejteni a másikat, hisz az önmarcangolás és vágyakozás, csak a szív fájdalmát erősíti ami megnehezíti az IGAZI megtalálását."

"Nem az az igazi betegség, amely a testet támadja meg, hanem az mely a szívet dönti le a lábáról. Ezt pedig úgy hívják: SZERELEM!"

"Azt mondják, hogy a ruhától más lesz az ember. De én most már megértettem, hogy a ruha nem más, mint eszköz. Egy eszköz arra, hogy a szerelemben két eltérő egyéniség egy hullámhosszra tudjon kerülni, s hogy megismerhessék a másik lelkének bugyrait teljes valójában. Nem, a ruha nem önkifejezés, annál sokkal több, azért van, hogy szerelmünket mutassuk ki általa!"

"A tavasz a szerelem időszaka, mikor a szívek felolvadnak a téli didergés után, s keresik a felolvadt, szerető másik felüket"

"Egy fecske nem tud nyarat csinálni, ez csak természetes. De ha sokat csiripel, a verebek válhatnak fecskévé, s sok fecske már elhozza a napsütést a leghűvösebb helyekre is!"

remélem, mindenki talál köztük kedvérevalót, puszheeee XD
 
 

 

 

 

Címkék: idézetek szerelem coelho mester

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr332893630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jakováli Hasszán 2011.05.16. 17:05:44

"Olajjal akartam elönteni a híres francia strandokat, amiket sosem láttam, és kedvem lett volna lelőni minden pingvint, amelyik nem kefél a fajfenntartásért."
"Bakunyin kép lóg a falon, azzal üsd a picsát agyon, dekon-ikon." Na ezt éreztem, amikor az összeollózott archívumodat olvastam kisszívem, téged csadorba kéne bújtatni és kivinni Iránba egy kis átnevelésre. Pusszancs!

Boyzndahood 2011.05.16. 21:37:17

@Jakováli Hasszán: XD ez igeen ! Türelem , és megértés hiányzik belőled :-)

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.18. 12:26:39

jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézném a kigyúrt amerikai katona pasheeekat XD
süti beállítások módosítása