the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

Party

2011.04.03. 18:41

szerző: Szandeeekahh

Na most ébredtem ahogy igetrtem megirom h mi votl a partyn. huh regel am naon fáradt voltam mikor posztoltam azért is nem használtam a cuki kis betűtipcsimet XD

Am a party naon jó volt volt jó zene (Katy perry firework akora szám :)) meg tánciztunk a csajszheekal sokat. De oan dolog történt huh naon durva én nekem kicsit tönkre is tete a jó kedvem persze nem sokáig mer anyira azért nem kel ezel foglalkozni sztem. Otvolt ugyanis a barinőcském Moncseee pasija a Joci (aki egy szemét álat mosmár tom :( ). Szal otvolt a partyn és egy kis 15 éves kis hülye picsa leszopta a mosdoban... Montam már h naon nem birom az ien kis picsákat akik nem tudnak még semit semiről aszt mégis kurva nagynak képzelik magukat de ez már mindenél durváb...

Mégis 15 évesen mit akar egy 32 éves pasitol monyuk barinőm dobta is a pasit buli után monta neki h 3 évess kapcsi ide vagy oda ö töbet hozá se érjen ha ien szemét. Am igaza is van csak azért sajnáltam egy kcisit mer ugye lesz éretségi idén meg minden asztán még ijenekel is kel foglalkozi am is oan kis izgulós a drágám h fölveszik e german szakra aszt mos még ez is. De áh nem is folytatom pasheek :( Mindesetre holnap a kiscsajszeeet suliban elkapjuk maj barinömel aszt megkérdezük h megis h képzeli h más pasijával kavar XD

Nah mára enyi voltam maj még irook nektek sok izgalmast midnesetre a pasheek elgondolkozhatnának ezen a storyn...

"A megcsalattatás a szerelmes szív számára borzasztó dolog, hisz ki mindennél drágább volt nekünk ezen a világon az árult el minket ocsmány módon. Ugyanakkor az agy számára üdvös, hisz a szív keresi az igazit, de az agy dönti el ki is az valójában, s ilyenkor bizony rádöbben, hogy a szív rosszat talált"

 

Puszeeeee :)

Címkék: buli party szerelem szakítás coelho megcsalás pashee csajszeee

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr902796799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarsky 2011.04.04. 09:44:38

most találtam ezt a blogot, zsír :)
bár valamiért az a szó ugrott be, hogy nathanp, nem tudom miért
mindenesetre idefigyelek ^^

Madarsky 2011.04.04. 12:09:58

csak most esett le hogy érettségi 18, három éves kapcsolat = 15, sakk-matt
kicsit rá kell még hangolódjak a részletekre ^^

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.04.05. 14:42:31

különösen jók ezek a bullshitek a posztok végén :D

Caddy 2011.04.05. 15:40:30

@Madarsky: :D:D:D:D

@hasznavehetetlen régensherceg: azokat legalább el tudom olvasni, mert ez a tanult mindjárt érettségiző csajszli nem ismeri a dupla mássalhangzók fogalmát. ISZONYÚ.
süti beállítások módosítása