the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

Buleeeee

2011.04.18. 15:27

szerző: Szandeeekahh

 Fuh ti el se fogjátok hini h mien buleeba voltam hétvégén. Azért is nem tudtam irni mostanában mer anyira kiütötem magam XD

Szal barinöcskémel Moncseehval szombaton este elmenteünk egy partyba ahonan vasárnap dél körül jötünk el. HUh naon jo volt volt progresive meg meindenfajta jó zene. Asztán kezdődöt am csak igazán a dolog mer vasárnap este elmentünk egy oan helyreee h húúúúú. Tök jo volt megismerketeme egy oan areeee pasheeval h csak nah :D Igazi mácsós olasz. Az az igaság h magyar pasheeval lasan már ot tartok h nem is akarok kezdeni mer mindegyik oan korlátolt meg minden bezeg külföldiek még tugyák h mien az igazi szenvedéj XD

Szal megismerkedtünk asztmonta Nizza környékéröl származik Olaszországbol. Mongyuk látszot is rajta oan cuki kis napbarnitot böre volt meg minden. Szal naon jol megértetük egymást persze ö kicsit törte a magyart uh néha angolul beszélgetünk (szerencsére én jol beszélek on the england). Am tök szép neve is volt Ramiz Alia  v mi XD

Szal naon jol elbeszélgetünk meg tök jol táncolt ish úh ugy voltam vele h mért ne úh a bulee végefelé naon jol éreztük egymást (hihihihiiii részleteket nem mondok legyen elég anyi h latin pasheekrol igazak a pletyik XD). HIába nah h nincs pasheem de igényeim azétr nekem is lehetnek XD.

Viszont sajna fojtatása nincs a történetnek mert üzleti uton el kelet utaznia Pristinába valami egzotikus távol-keleti városba mer ot terjeszkedik a cége :( De nem baj maj lehet h irok neki vmikor de szerintem job is ha elfelejtjük egymást egy kapcsi mos nem fér bele az életembe.

Nah puszeeee XD

"Van úgy, mikor két szerelmes szív egymásra talál, hogy érzik ugyan az összetartozás szikráját, de a világ mégis elválasztja őket. Ilyenkor legjobb elfelejteni a másikat, hisz az önmarcangolás és vágyakozás, csak a szív fájdalmát erősíti ami megnehezíti az IGAZI megtalálását."

Címkék: olasz szerelem macsó coelho digo pashee csajszeee parteeee buleeee

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr692836901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.04.18. 23:34:52

"Pristinába valami egzotikus távol-keleti városba"

igen :D:D:D

Celtic 2011.04.22. 21:32:14

Allati :) A hatamon futkos a hideg a stilustol :) Ezigen!

Jakováli Hasszán 2011.05.01. 17:16:02

Oan aranyos srác ez a Ramiz Alija, igazi dzsigoló alkat! Csak azt nem értem ha olasz a pashee, akkor miért Merczivel jár? Meg néha oan furcsa nyelven tud beszélni a haverjaival, amiből egy kukkot se értek. Nekem aszonta, hogy tud egy jó modellmunkát Svájcban, ott van valami Sali Berisha nevű bácsikája Durazzóból (az asszem Olaszba van). Neked még nem ajánlott fel iet?

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.02. 15:24:44

@Jakováli Hasszán: aé mercivel jár mer h ez a koci ami igy oan amit az igényes emberek használnak. Meg a BMW am még ien nemtom te tudtad? Am jah néha kicsit oan fura az olasz nekem is nemtom mért nem tud kicsit beszni igy angolul de haverjaivalmindeig olaszul beszél sztem oan trendy tud a szerelem nyelvén XD

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.02. 15:26:39

jah am a Salit is ismerem de kisit öreg. Monták már nekem is h lehetnék modelekdni de montam h most egyetem elöb komunikácio majd utánna
süti beállítások módosítása