the world of dreams

Friss topikok

  • ftk: Nem értem, miben akadályozza a főiskola a posztírást. Millió meg millió egyetemista-főiskolás blog... (2012.07.23. 15:34) Ecer minden végetér :(
  • Boyzndahood: most ez komoly??????xD (2011.05.19. 11:45) szupcseeee
  • Szandeeekahh: jah iránba mindig szivesen mentem volna csak sjna ot mos háboru van vmi? Mongyuk szivesen megnézné... (2011.05.18. 12:26) útravaló
  • Szandeeekahh: @Jakováli Hasszán: jah az érvelőset választotam ez csak termésetes gondolom a blogom után XD Am l... (2011.05.08. 09:57) Uhhh
  • Szandeeekahh: @Sh1mmy: nem atol lesz vmi jo h van e bene helyesiras v nincs hanem a tartalomtol. És én sokat seg... (2011.05.06. 11:35) első akadály teljesítve!

Éretlenek

2011.03.29. 15:38

szerző: Szandeeekahh

 Tegnap úgy örcsiztem h jöt soksok komi persze voltak roszak meg kedvesek ish de én a roszakat még joban láwcsiztam mert az a célom h felnyisam az emberek szemét és ezér örülök h nem csak ilyen nyitot emberek járnak ide mint én hanem begyepesedetek is :)

Am ma regel oan roszuuuul indult a napcsim :( apu monta h nem fog elvini kocsival suliba. Mégis mért nem?! Mért nem képes enyire sem értem?!... Áhhhhh szülők... De nembaj nagylány vagyok úh ma elsétáltam a suliig. Ne tudjátok meg milyen voooolt regel fárattan 10 percet KELLET sétálnom a sulig :( Asztán meg tesi volt mondtam a tancsinak h én most nem fogok mer fárat vaok. Ere monta h akkor 1-es... Mégis mit képzel magárol? montam is neki h nem kényszithet meg h szabad országban élünk meg am is akor futok amikor kedvem van. De az a .... (inkább nem is íróm le mi) beírta nekem a kapát. Hát most mondjátok meeeeg :(

Utána viszont oszin megbeszcsiztük a csajszeeekal a tablót. Oaaan tablónk lesz, naon cuki. De persze a hülye pasheeek megint okoskodtak h túl drága meg h töbe kerül mint ami oszcsipénz benvan meg h csicskás vagy mit montak má nem is tuom. Mer nekik volt valami béncsi cuccok 10e-ért. Montam h nem igaz h az osziért nem képesek kiadni kcisit több pénzt. 288ezer am sem sok oszipénzből kifüzetjük. Meg monták h inkább kircsizni menének oszipénzböl de én montam h a tabcsiról fognak ránk emlékezni a shuleeeba kicsit fontosabb mint egy oszcsikircsi. Meg am ish nem igaz h a közöségér nem lehet behozni mindenkinek fejenként tizezerrel töbet... mind1 végül csajszeeekal meg pár értelmes pasheeeval megszavaztukh úh most az oszcsipénzt mind elköltöttük de szép tabcsink lesz XD

Am ami még idegesitet h a pasheek pojénkodtak azon h most azt az oszipénzt is elkölcsiztük ami még be sencs hozva de nemigaz mer h hozni fogunk mos maj még pénzt plsuzbah akk meg lesz véve a tabcsi csak szeretnek idétlenkedni mer ezek a pasheek oan éretlenek. Ezér is ez a cím.

Nah enyih volt mára maj még holnap ish írok adig isz puszcsíh nektek :)

"a pénz nem más, mint az átlagemberek szemében értékmérő eszköz, amely azonban a szerelmes szívnek nem jelent semmit, hisz a szerelem az értékét nem pénzben méri, hanem a szívek dobbanásaiban"

Címkék: pénz szeretet coelho csajszik éretlenek pasheek tabcseee

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twod.blog.hu/api/trackback/id/tr832782156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2011.03.29. 15:45:33

Ez tök szupcsy itty márr olyan izgy voltamm :)))

Muha 2011.03.29. 16:18:49

Szandcsiiiiiii, scak keményen, ne hadjd magadatt!
:LOLXD

Sir Poul Bullshnidt m.d. 2011.03.29. 17:05:23

"begyepesedetek" LoL XdXd

"oszcsikircsi" :D:DD:

"mind elköltöttük de szép tabcsink lesz"

baszki én itt aszt olvasdtam, hogy szép traBcsink lesz :D:D

mütyür 2011.03.29. 17:52:30

áá, neeeem, ez fékelés a javából :)

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.03.31. 15:49:03

@hasznavehetetlen régensherceg: vhan uj bocsika h tegnap nem irtam csak sjna sok fontos dolgom volt:(

Silent_Assassin 2011.05.03. 20:13:10

aztarohadtéletbe.
fake.. Mondja valaki hogy fake!
süti beállítások módosítása